Pro přečtení celého článku klepněte levým tlačítkem myši na jeho nadpis...
Traťové díly Tr2-09 až Tr2-12 - Skrytá trať pod stanicí Ledeč
Kostry traťových dílů Tr2-09, Tr2-10 a Tr2-11 jsem vyráběl od července do začátku září roku 2022, a to ve volných chvílích při montáži zdvihacího zařízení. Pro přesné spojení bylo potřeba na všech třech dílech zabrousit čela na kolmo. Dále jsem všechny tři díly postupně spasoval k sobě tak, aby jejich horní plochy byly stejně vysoko, stáhnul je svěrkami, a svrtal jsem je a vlepil do nich postupně pouzdra epoxydem tak, aby do nich šly na obou stranách spojení volně zasunout svorníky. Samozřejmě jsem spasoval také díl Tr2-09 s dílem Tr2-08. Kvůli tomu bylo nutné díl Tr2-08 vymontovat z kolejiště. Část kolejiště bylo nutné rozebrat, tj. díly Tr2-06, Tr2-07, Tr2-08 a Led-01 od sebe zcela oddělit.
V listopadu 2022 jsem pak provedl pokládku kolejí na dílech Tr2-09 a Tr2-10. Na dílu Tr2-11 však jen zhruba do čtvrtiny, aby se daly koleje přesně napojit na stanici Čáslav. Třetí výtažnou kolej (ze stanice Čáslav) jsem na dílu Tr2-11 zatím nepokládal vůbec.
Ještě je potřeba vyrobit krátký traťový díl Tr2-12, který bude bezprostředně vedle stanice Čáslav. Ten vyrobíme, až zabrousíme rámy stanice Čáslav a až je budeme pasovat k sobě. Při té příležitosti také vyměříme přesnou délku dílu Tr2-12, vyrobíme jej, zabrousíme čela a vlepíme ocelová pouzdra.
Článek čeká na dokončení...
- Provoz kroužku: