Pro přečtení celého článku klepněte levým tlačítkem myši na jeho nadpis...

Trať Tr02 - Nový traťový díl Tr2-00 (2020)

Nový traťový díl Tr2-00 (spolu s novým dílem Tr2-01) je náhradou za zrušený traťový díl Tr2-01. Více o důvodech této změny najdete v článku >>Fotogalerie >>Projekt a stavba kolejiště >>Trať Tr02 (Světlá - Čáslav) >>Trať Tr-02 Změna uspořádání a přečíslování traťových dílů (2020).

V tomto článku stručně popíšeme a pomocí obrázků doložíme výrobu rámu traťového dílu Tr2-00 od výroby rámu až po pokládku kolejí a nakonec elektrické zapojení kolejových obvodů.

Chcete čít dál? Klikněte na název článku.

Rám traťového dílu Tr2-00 byl již vyroben (srpen-září 2020). Byl to dosud z hlediska výroby nejkomplikovanější rám, protože přes něj procházá řeka, přes tu řeku celkem 4 koleje na třech mostech. Rám je sešikmený, bylo nutné vyztužit zeslabené dno pod řekou, do něj vložit instalační trubky pro elektrické vodiče... No prostě mazec. Více vám napoví obrázky s komentářem. S výrobou rámu (lepení šikmých břehů a řezání sololitových pásů pod koleje) mi pomáhal Zdeněk Valter.

Dále jsem na tento traťový díl vyráběl a lepil naše standardní traťová tělesa (pěnový polystyren, 2x sololit, 1x korek 4mm), a na ně pak pokládal koleje...

Nechtěl jsem nic modelovat a modelování nechat na kluky z KŽM. Ale kamenný most na lokálku jsme museli udělat. Je to proto, že bez něj se nedá na kolejišti zahájit provoz, k čemuž směřuje celé moje úsilí v KŽM již od léta 2020. Skupina obrázků před koncem se vrací na přelom září a října 2020, kdy jsem začal dělat most. Trochu mi s tím ze začátku pomohl Bohouš Daníček.

Poslední obrázky budou z elektrické instalace kolejových obvodů na tomto traťovém dílu.

©A.T. Článek vložen 15.9.2020, poslední aktualizace 20.11.2020