Pro přečtení celého článku klepněte levým tlačítkem myši na jeho nadpis...

12/2011 - Naše činnost v prosinci

V prosinci jsme pokračovali se stavbou traťových těles (železniční spodek) lokálky a dvoukolejky na modulech Tr2-1 až Tr2-4 se souběhem tratí Světlá - Ledeč a Světlá - Vlkaneč. Podrobnější popis těchto modulů byl uveden už v říjnovém zápisu této kroniky.

Pracovali jsme na traťovém modulu TR2-1, kde jsme vyřezali a vlepili traťová tělesa obou tratí z pěnového polystyrenu...

Pak naše práce přerušila nehoda. Při nákupu vánočních dárků a chození po městě jsem hned o prvním prosincovém víkendu při pádu utrpěl úraz ruky, který vylučuje všechny torzní pohyby zápěstí a bohužel i uchopování předmětů. Manuální práce je tak bohužel na delší dobu vyloučena. Odhad lékaře je nejméně asi 3 až 4 týdny. Pohyblivost prstů je naštěstí zachována. Naštěstí mi tedy úraz nebrání v práci na počítači, a tak jsem ani neměl pracovní neschopnost a mohl se věnovat své práci v hlavním pracovním poměru. A tam jí mám v závěru roku opravdu dost.

Mezi tím Zdeněk Valter pověsil na zdi dvoje hodiny modelového času a udělal k nim i kabeláž. Ústředna modelového času bude hned vedle ústředny telefonní.

Před vánocemi jsme dostali příležitost v podobě zvláštního přídělu financí, který jsme ihned využili k nákupu modelových vozidel a vybavení KŽM. Konečně se nám tak po delší době podařilo trochu rozšířit vozový park.

Po vánocích se mi už ruka zlepšila a tak jsem využil dovolenou a mohli jsme pokračovat ve stavbě tratí. Na modulu Tr2-1 jsem vybrousil povrch polystyrenového tělesa obou tratí a nalepil sololit. Zdeněk mezitím slepil nový laserem vyřazávaný most, pro který jsme hned udělali přípravu v tělese trati lokálky na modulu Tr2-3. Poté jsme začali s pokládkou kolejí lokálky směrem od stanice Ledeč (tj. na okraji modulu Tr2-4 a dál na předmostí na modulu Tr2-3.

Myslím si, že i přes můj nepříjemný úraz ruky se nám v prosinci nakonec podařilo udělat celkem dost práce.

Zápis: AT
Aktualizace: 03.01.2012