Pro přečtení celého článku klepněte levým tlačítkem myši na jeho nadpis...

Obsah oddílu "Námět a projekt kolejiště"

V tomto oddíle najdete fotodokumentaci projektování a zejména stavby velkého kolejiště našeho KŽM. Jednotlivé složky této části menu jsou:

- Námět a projekt kolejiště
- Stanice Brod
- Trať 01 (Brod - Světlá)
- Stanice Světlá
- Trať 02 (Světlá - Ledeč - Čáslav)
- Stanice Ledeč
- Stanice Čáslav

Vyberte si podle svého zájmu vhodnou část fotogalerie v menu vlevo...

Informace o stavbě kolejiště jako celku

Chcete-li číst dále, klikněte myší na nadpis článku...

Na stavbě našeho kolejiště pracujeme od roku 2009, nejprve na stavbě rámů kolejiště (tj. truhlářská stavba cca 30 rámů), mezitím jsme hned začali s pokládkou kolejí. Již v roce 2010 jsme zprovoznili první stanici lokálky (Ledeč) a začali na hotových rámech stavět trať z Ledče do Světlé. Stanici Světlou jsme zprovoznili v roce 2012, v letech 2013 až 2016 jsme modelovali krajinu na spojovací trati Světlá - Ledeč, v roce 2016 jsme dokončili posypy zaštěrkování a nástupišť ve Světlé a konečně v roce 2016 jsme začali s pokládkou kolejí na trati Světlá - Brod a i v samotné stanici Brod. V roce 2020 jsme až na několik detailů dokončili detailní modelování stanice Ledeč.

V roce 2020 jsme po rozšíření naší pracovny začali stavět prodloužení trati Světlá - Ledeč, a Světlá - Čáslav a rozšíření stanice Světlá. Souběžně s tím jsme také dělali předrátování kolejových obvodů ve Světlé, které jsme dokončili v březnu 2021. V květnu 2021 jsme otevřeli trať Světlá - Ledeč po prvním prodloužení. Po druhém prodloužení jsme znovu otevřeli tuto trať v prosinci 2021.

Další práce postupně pokračují i nadále, viz "Kronika" a tato fotogalerie, oddíl "Stavba kolejiště". V tomto oddílu fotogalerie jsou jednotlivé části kolejiště řazeny podle postupu prací na nich.