Pro přečtení celého článku klepněte levým tlačítkem myši na jeho nadpis...

3/2016 - Březen

V březnu pokračujeme ve stavbě skladištní rampy (Bohouš Daníček), která snad bude už brzy hotová. Dále pokračujeme ve stavbě budovy Hronov pro firmu Igra Model (na ní se v březnu vystřídali i Matěj Šedivý a Matouš Havel, ale hlavním stavitelem je Tom Bartoň). Sestavili (slepili) jsme všechna okn, dále jsme natřeli a slepili dveře a dále jsme okna i dveře vlepili do zdí budovy. Do budovy jsme vlepili i vnitřní příčky, podlahy/stropy a horní patro. Nyní nás čeká vlepení oken a vnitřních příček do horního patra a další práce. Klukům pomáhám radou, a občas pomocí. Je škoda, že se tito tři kluci v kroužku nesejdou vždy všichni najednou, aby se práce dala urychlit. Kromě toho v prvním týdnu března jsou jarní prázdniny, takže např. čtvrteční KŽM se sešel jen ve třech lidech (včetně mě).

Já jsem se začátkem března pustil do přípravy trati přes předsíň do žst. Brod, tj. sčepování traťových modulů Tr1-01 až Tr1-07. Moduly stanice Brod jsem již sčepoval v roce 2013, nyní jsou na řadě ty traťové. Jde to pomalu, protože je to práce náročná na přesnost. Přesná ocelová pouzdra ocelových čepů se musejí přesně usadit a do konstrukce kolejiště vlepit lepidlem. Tato práce je nyní na řadě, protože v dubnu bychom měli dostat další kolejové pruty, které jsme koncem minulého roku již téměř všechny spotřebovali, takže je potřeba vše připravit, abychom mohli pokládat s kluky koleje nové trati a později i stanice Brod, jakmile objednané kolejnice dostaneme.

A.T. - 3.4.2016